måndag 23 augusti 2010

Så var det roliga slut

Semestern är slut och allvaret har börjat, vart tar tiden vägen. Hösten närmar sig med stormsteg och sommaren lider mot sitt slut.
Faktum är att det inte ens kändes som att jag har varit borta från jobbet så fort jag steg innanför dörren. Har sovit lite oroligt inatt, som alltid efter att ha varit borta från jobbet en längre period trots att jag vet att det går bra när jag kommer dit. Konstigt det där.

Tomas är och fiskar med en kompis och jag är är själv hemma med Junia. Tog en kvällspromenad med Astrid och Junia, våran vanliga runda, allt frid och fröjd förutom en liten hund som Astrid säkert ville käka upp. Tokiga hund att inte kunna med andra hundar.

Nu har jag inte tid att skiva mer. Ska surfa lite till sen är det soffan och TV:n som gäller.

Ses en dag när tiden räcker till.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar