torsdag 23 september 2010

Det går framåt eller inte

Junia är nästan blöjfri hemma nu. Har dock kvar blöjan ute och på dagis tills hon säger till mer själv. Fy vad stor hon blev på en gång, men skönt att slippa dessa blöjor. Har inte hänt så många olyckor, visst kan det bli lite kiss på golvet någon gång, men det kanske har hänt 3 gånger på 2 veckor så det kan jag leva med.

Vad som inte går framåt är hunden, just nu har jag bara lust att lägga av helt, men jag vet att hon skulle bli olycklig så det kan jag bara inte göra. Hon sticker värre än någonsin, lyssnar inte alls och bara drar omkring till och med på klubben som fungerat så bra tidigare. Känns väl sådär inför tävlingen nästa lördag. Får nog helt enkelt sänka kraven lite.

Tog en springtur idag och det var skönt, men oj så jobbigt. Det känns att jag inte har sprungit sen i våras. Fick dock en väldig energi efteråt så jag har fått lite gjort hemma.

Annars rullar det på, ledig i 2 dagar och jobbar hela helgen, skönt att veta att man inte går sysslolös i alla fall :)

Nu ska jag slappna av och titta lite på TV innan sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar